Kur’an-ı kerim (sesli ve yazılı)

Тhe voice of minaret

Тhe voice of minaret
Тhe voice of minaret
AL JAZEERA TV,ONLINE HERE !!!

evet

Minaret news,BG

Тhe voice of minaret

Тhe voice of minaret
Тhe voice of minaret

понеделник, март 16, 2009

Ахмед Башев: Да съдиш Яне Янев е все едно да съдиш умряло куче

Кметът на Гърмен Ахмед Башев

Снимка: Община Гърмен

Кметът на община Гърмен разказа пред DeltaNews за срещата си в ДАНС, за ситуацията в Гърмен. Той изрази и отношението си към лидера на РЗС Яне Янев, по чийто сигнал беше отведен на разпит в службата.

- Господин Башев, къде Ви намирам след разпита в ДАНС ?

- Сега излизам от София. Не съм задържан. Службата и прокуратурата просто си свършиха работата. Разпитаха ме и ме пуснаха. Аз уважавам българските институции. Доволен съм от отношението към мен.

- Но не можаха ли да Ви привикат нормално - с призовка, а не да правят такива акции?

- Не мога да коментирам това. Държавата трябва да действа срещу престъпниците, но аз не съм такъв.

- Цялата случка е заради сигнала на депутата и лидер на „Ред, законност и справедливост" Яне Янев. Ще предприемете ли някакви съдебни действия срещу него?

- Да съдиш Яне Янев е все едно да съдиш умряло куче. Пратете му много поздрави от вашата медия. Нека знае, че аз пак ще съм кмет, докато той няма да е депутат в следващия парламент. Докато той е в Народното събрание, мен ще ме е срам, че такива хора представляват България пред Европа.

- Разбрахте ли, че Главното мюфтийство ще разпространи декларация в подкрепа на мюсюлманите от Вашия регион?

- Не. Никой не ми се е обаждал. Ами да са живи и здрави. Това им е работата.

- Научихме, че един от най-обвиняваните за краен привърженик на радикалния ислям, директорът на местното училище Феим Иса, всъщност е от модерните мюсюлмани.

- Не знам защо и него вкарват в тази интрига, както и не знам защо и аз съм замесен. Неговата жена, както и децата му се обличат по европейски. А тези, които го плюят-точно те ходят забулени. Но искам да подчертая, че ние сме за правото на всеки, да ходи както иска.

Георги Бойков

Няма коментари:

Публикуване на коментар


Апелативният съд обяви за главен мюфтия Мустафа Алиш Хаджи - 20 април 2011 г.

Web Portal Turkey


СОДУ "Нювваб" гр. Шумен

Последователи