Kur’an-ı kerim (sesli ve yazılı)

Тhe voice of minaret

Тhe voice of minaret
Тhe voice of minaret
AL JAZEERA TV,ONLINE HERE !!!

evet

Minaret news,BG

Тhe voice of minaret

Тhe voice of minaret
Тhe voice of minaret

понеделник, ноември 12, 2007

Callin' U - Призовавам те

Призовавам те

Превод на "Callin' U" - тоталният хит на 2007 в изпълнение на Outlandish


Приятелите се върнаха,

още сме тук...

Не мога да повярвам, че ще направим това отново, готови ли сте?

Благослови я (песента), благослови я, за всичките ми приятели навън.

Призовавам Те,

когато всичките ми цели, и моята душа

не са се провалили...

Нуждая се от Теб -

доверието в моята вяра,

моите сълзи и моите пътища потъват,

затова не мога винаги да я покажа,

но не се съмнявай в моята любов.

Призовавам Те,

с цялото си време и всичките си битки,

в търсене на истината,

опитвайки да Те достигна.

Виж цената на труда ми-

къщата и леглото ми,

изгубен съм в сън.

Няма да сгреша в преценката за себе си,

докато съм жив.

Припев:

О, не, не,

нямам нужда от никой,

не се страхувам от никой -

не призовавам никого, освен Теб -

Мой Един и Единствен!

О, не, не,

нямам нужда от никой,

не се страхувам от никой -

не призовавам никого, освен Теб...

Ти си всичко от което имам нужа в живота си.

Призовавам Те, когато

цялата ми радост

и цялата ми любов

са в разгара си,

защото ги дължа на Теб!

Виж живота ми,

дните и нощите ми...

О, всичко е наред,

защото в края на деня,

аз все още имам нещо за себе си.

Призовавам Те,

когато всичките ми работи

вървят толкова добре...

Благодаря Ти -

Виж половинките в моя живот,

моето търпение, моята жена...

С всичко, което знам.

О, не взимай повече, отколкото заслужавам.

Все още имам да уча!

Припев:

Нашата връзка, толкова комплексна...

Намерих те, когато се бях втурнал към ада да Те търся!

Никой не може да се сравни с Теб,

защото когато се самозалъгвам, не мога да го скрия от Теб-

предполагам, че съм благодарен

и както се казва на езика на улицата:

Ти ме промени -

това личи по поведението ми...

Минало, сегашно, бъдещо!

Намери зова ми, в Твоя дом

и нека целият свят да знае, какво значи тази любов.

Испански:

Обичам Те, липсваш ми, забравям Те

и въпреки това, Ти никога не ме изоставяш и винаги си с мен!

За всичките пъти, когато се провалях и дълбоко Те наранявах...

По-добре късно, отколкото никога, да Те помоля 1000 пъти за прошка.

Крещя мълчаливо, призовавм Те, слушам Те, опитвам се.

Ти ме подкрепяш,

когато въздухът, който дишам, е стихиен и размирен.

Забравям Те, призовавам Те, чувствам Те.

Припев:

Превод от английски: Хаджер Атанасова


oirk*org,10.10.2007


Няма коментари:

Публикуване на коментар


Апелативният съд обяви за главен мюфтия Мустафа Алиш Хаджи - 20 април 2011 г.

Web Portal Turkey


СОДУ "Нювваб" гр. Шумен

Последователи