Kur’an-ı kerim (sesli ve yazılı)

Тhe voice of minaret

Тhe voice of minaret
Тhe voice of minaret
AL JAZEERA TV,ONLINE HERE !!!

evet

Minaret news,BG

Тhe voice of minaret

Тhe voice of minaret
Тhe voice of minaret

понеделник, септември 29, 2008

Говеенето и човешкото его

Мюсюлманите, прекарали деня в говеене през дните на свещения за тях месец Рамазан, веднага след залез слънце разговяват с вечеря, която се нарича ифтар.
Според преданието Господ е подложил човешкото его на най-различни изпитания.
След всяко изпитание човешкото его е давало един и същ отговор: Ти си Ти, а аз съм си аз. Най-накрая Господ подложил егото на гладуване. Отговорът, получен след изпитанието, бил различен: Ти си господарят на всичко и всички, а аз съм твой раб. Оттогава говеенето заема място сред богослуженията.

"Zaman",29 September 2008, Monday

Няма коментари:

Публикуване на коментар


Апелативният съд обяви за главен мюфтия Мустафа Алиш Хаджи - 20 април 2011 г.

Web Portal Turkey


СОДУ "Нювваб" гр. Шумен

Последователи