Собствениците на хотели и ресторанти в Дубай са в гореща надпревара по време на “постния” месец Рамадан за мюсюлманите, за да привлекат топ-ниво клиентела на “палатки”, които са се доказали като абсолютен хит в оживеното емирство на Персийска залив.
“През годините Дубай се превърна в едно от най-космополитните места и аз имам международна клиентела”, казва Рами Шехада, който управлява една от 35-те палатки за Рамадана, разпънати в града. “Рамадан създава точната атмосфера за нашия бизнес и ние се възползваме от това”, добавя предприемчивият търговец, един от първите, пренесъл концепцията за палатките в Обединените арабски емирства от места като Египет и Ливан.
За Шехада и други мениджъри на ресторанти е перфектно нормално свещеният месец да бъде още една възможност да направят пари в град, движени от бизнес характера на нравите в обществото, греейки се в привидния лукс. Палатката на Шехада, издигната в парк, обкръжен от чисто нови постройки, може да побере до 600 души за ястието, приемано след залез слънце и известно като “ифтар”. Посетителите идват и си избират от ориенталски бюфет и прекарват вечерта с приятели за по около 19 евро на човек. Но те обикновено изхарчват по много повече.
изт.,неделя, 21 септември 2008
Няма коментари:
Публикуване на коментар