Kur’an-ı kerim (sesli ve yazılı)

Тhe voice of minaret

Тhe voice of minaret
Тhe voice of minaret
AL JAZEERA TV,ONLINE HERE !!!

evet

Minaret news,BG

Тhe voice of minaret

Тhe voice of minaret
Тhe voice of minaret

понеделник, ноември 08, 2010

ВЕРОУЧЕНИЕ ЛИ ?Законите на религията важат само между стените на храмовете и нито сантиметър извън тях

ВЕРОУЧЕНИЕ ЛИ?

Библията е еталон за пошла литература, човеконенавист и омраза, и най-вече лош пример за възпитание на децата !

3. Ноември 2010, брой 253

Законите на религията важат само между стените на храмовете и нито сантиметър извън тях

Петър Крондев

Преди да дам и аз своя отговор на този въпрос, трябва да кажа, че съм син на православен баща и майка католичка. Нямам думи да изразя безкрайната си благодарност към моите родители за грижите и обичта им към мен. Единственото нещо, за което ми се наложи да им прощавам, е, че са ме кръстили в църквата на католиците без мое съгласие. Но, от друга страна, ме оставиха да мисля с главата си и ми дадоха възможност сам да избера своя път в живота. Избрах го без страх от създателите си или от Създателя. Никога не съм откраднал и копче, не съм убил по-голямо същество от хлебарка, не съм употребявал наркотици, цигари или алкохол, не съм пожелавал жената на ближния си, нито осела му, нито мерцедеса му, нито банковата му сметка. И всичко това без да съм и чувал за стотиците Божи заповеди, изписани с египетски йероглифи в Луксор и Карнак няколко века преди Моше да получи десетина от тях върху два "прикачени каменни файла" на планината Синай.

Нямах нищо против Библията

докато не пораснах и не я прочетох внимателно от кора да кора. Почувствах се, меко казано, излъган в очакванията си! Оказа се, че еврейската "Книга на книгите" - свещена основа на три световни религии, е една несръчна редакция на шумерски, асирийски, хетски, ханаански и египетски митове и легенди - от монотеизма на Ехнатон, до суровото месопотамско законодателство на принципа "око за око - зъб за зъб"! Написана на елементарен и груб език, тя остави у мен неприятното усещане за примитивна и задръстена фантазия с изрази като "страх от Бога", "Божие наказание", "Божият гняв" и тем подобни ужасии, които уж принуждавали простосмъртните да спазват божествените закони. Цитат: "Ако некой са съвокупи с мъжко като с женско и двамата непременно да са умъртвът, и кръвтъ им да бъде върху тех!" или "Ако некой са съвокупи с животно, непременно да са умъртви, и животното да убиете!" - Левит 20. Преведено на съвременен език, това значи да "са умъртвът" всички индивиди с небиблейско сексуално самосъзнание като Елтън Джон, Джоди Фостър, Джордж Майкъл и още няколко десетки милиона с "неправоверна резба", и "кръвтъ им да бъде върху тех!". Не бих искал да коментирам текст, който е еталон за пошла литература, човеконенавист и омраза, и най-вече лош пример за възпитание на децата.

Направих си труда да прочета

още цял куп религиозна литература, включително четирите Евангелия, барабар с още няколко апокрифни, Танаха, Корана и книгата на Мормон, като проявих любопитство към далекоизточните, близкоизточните, африканските и американските култове и религии. Поинтересувах се за житието и битието на светците и дори се опитах да надникна в грижливо пазените тайни на Ватикана. Това ме изпълни с гордост, защото разбрах, че не съм участвал в кръстоносните походи, не съм бил член на Светата инквизиция, не съм покръствал с острието на меча си американските индианци и не съм карал папата да се извинява за активната ми дейност в ордена на отците педофили.

В центъра на българската столица

четирите световни религии, които, слава на техния Бог, живеят в мир и разбирателство, за малко да се изпокарат, когато трябваше да уточнят кой какъв шум имал, или нямал право да вдига. Имало свобода на вероизповеданието, а някой замислил ли се е въобще за свободата на "неверниците". Свободата на вероизповеданието не може да нарушава правата на човека и не може да нарушава законите в едно общество. Аз не съм длъжен да слушам нито камбаните, нито гласа на ходжата, защото това нарушава личното ми пространство и спокойствие. Когато на много хора, с различни религиозни традиции и обичаи, им се налага да живеят заедно, те имат право да правят само това, което не пречи на другите. Това го налагат елементарните правила за съжителство между хората. Искате да поверя децата си на вашето "вероучение", защото вашият Син Божи, е казал "Оставете децата да дойдат при мен!". А вие кои сте, дето искате да ви дам децата си, само защото вашият Бог е поискал това! Искате вашата воля да се превърне в закон, както в Средновековието, когато държавата и църквата са били едно. В продължение на хиляди години тотална, световна, религиозна доминация, сте успели да внушите такъв неистов страх у хората, че те все още изпитват срам и ужас, ако някой ги изобличи в "неверие". Веднага им лепвате етикета "комунист" или "ченге". И през ум не ви минава, че Йешу (Иисус), или както гърците са го нарекли Христос, произлиза от най-бедното съсловие на евреите "есеи", които са и първите радетели на комунистическите идеи за равенство и братство. Нито аз, нито който и да е от семейството ми сме били комунисти или ченгета, и не можете да ме обвините в липса на добродетели и морал! През целия си съзнателен живот съм живял честно и почтено и не съм изпитвал никаква необходимост да го правя от страх, че няма да заслужа "царството небесно". Оставих децата ми сами да изберат вярата или невярата си. Малката ми дъщеря реши сама да приеме православието, когато навърши пълнолетие, а аз присъствах на кръщенето. Голямата не рачи и си остана "неверница". Това не създаде никакви проблеми сред децата ми и те продължиха да се обичат и уважават. Давам този пример, защото липсата на вероучение не би попречила на този, който чувства необходимост от общуване с Бога. Що се отнася до

църквата и нейните воинстващи "генерали"

които имаха наглостта да анатемосат бившия български министър на просветата, защото се осмели да отклони вероучението от българските училища, бих искал да попитам, къде беше българската светска държава, и къде беше главният прокурор да се самосезира, когато онзи самозабравил се висш свещенослужител си позволи да отправи тази "вуду-клетва" към един български гражданин. Това се повтори и при гастрола на "недооблечената" Мадона, която по законите на пазарната икономика рекламираше прелестите си пред българските "потребители". Не съм неин фен, но все пак трябва да признаем усилието й да превърне себе си от едно трътлесто, дебеловрато и невзрачно същество в една привлекателна дама с добра визия. Хората слагат дрехи, за да прикрият телесните си недостатъци, защото не могат да се похвалят с добра грижа за телата си, както са го правели древните.

А у нас за волна или неволна "промоция" на гръдно зърно отлъчват от църквата! Според мен за един истински мъж няма по-красиво усещане от съзерцанието на едно хармонично и добре поддържано женско тяло и трябва да е изперкал от неестественото насилие над плътта си, за да твърди с фалшивия си срам, че "гроздето е кисело". Още повече да претендира, че показването и гледането на грозде трябва да се забрани със закон! Нека не забравяме, че по конституцията на светската държава църквата няма право на законодателна инициатива! И тук се сещам за едно "набожно" намерение от форумите - "Плюя на вашата светска държава! Ако спрем да ви плащаме данъците, каквато ще бъде следващата ни стъпка, ще останете без заплати!" Може би цитирате Ал Капоне, госпожо! А иначе, в оплютата от Вас светска държава, законите на религията важат само между четирите стени на религиозните храмове и нито сантиметър извън тях. Не бих искал да виждам какво се прави зад тези стени, нито бих искал да чувам и най-малкия звук оттам. Обичаите, ритуалите и религиозните знаци на вярващите нямат място на територията на светската улица, а още по-малко в светското училище, както лявото движение в Англия не важи по българските пътища. Всеки, нарушил с "традициите" си законите на светската държава, трябва да изтърпи наказанието си в светските "места за ограничаване на свободата". Като убеден противник на смъртното наказание питам, защо църквата в името на милостивия си Бог подлагаше на мъчение и избиваше без капка милост всеки, който отказваше да целуне кръста. Може ли някой да каже колко милиона индианци в Америките се простиха с живота си само защото отказаха на Кортес, Писаро и техните "кръстоносци" да сменят вярата си. Дали този въпрос ще получи отговор в часовете по вероучение! Обещавате ли да обясните на децата ми колко бедрени кости, ребра и глави е имал Йоан Кръстител и какъв е комерсиалният ефект от религиозния туризъм за всяка страна, която твърди, че притежава една от многото глави на светеца? Мога ли да бъда сигурен, че дъщеря ми няма да бъде погалена по рамото от похотливите ръце на някой ръкоположен педофил, както това се случи в Щатите?

Някъде през седемдесетте години на миналия век в Германия спрял токът за два часа. Все още продължават да трият сол на горката партия, при управлението на която се е случило това "непростимо събитие"! А че църквата държа простосмъртните на "тъмно" по време на цялото Средновековие, никой не се сети да й потърси сметка! Отгоре на всичко, вместо да сведе виновно глава, "Светата институция" прави отчаяни опити отново да ни "спре тока" със задължителното въвеждане на часовете по вероучение! Призовавам тези, които правят всичко възможно, за да разделят децата ни на евреи, християни и мюсюлмани, да престанат с насилственото прокарване на граници в душите им, защото това ще изправи потомците ни един срещу друг в поредната битка, от поредната религиозна война!

Вестник "Дума" / Минаре България

Няма коментари:

Публикуване на коментар


Апелативният съд обяви за главен мюфтия Мустафа Алиш Хаджи - 20 април 2011 г.

Web Portal Turkey


СОДУ "Нювваб" гр. Шумен

Последователи