Kur’an-ı kerim (sesli ve yazılı)

Тhe voice of minaret

Тhe voice of minaret
Тhe voice of minaret
AL JAZEERA TV,ONLINE HERE !!!

evet

Minaret news,BG

Тhe voice of minaret

Тhe voice of minaret
Тhe voice of minaret

сряда, юли 27, 2011

Belçika'da Türk camisine saldırı

Belçika'da Türk camisine saldırı

27.07.2011 17:19

Kimliği belirsiz kişiler cami avlusuna girerek Belçika ve Türk bayrakları yırttı

Belçika'nın Charlorie şehrindeki Belçika Diyanet Vakfına bağlı Alaaddin Cami'ne kimliği belirsiz kişiler tarafından Cami avlusuna girerek Belçika ve Türk bayrakları indirildi ve yırtıldı. Polis, olayla ilgili araştırmalara devam ediyor.

TÜRK VE BELÇİKA BAYRAKLARI YIRTILMIŞ
Gece yarısı meydana gelen olayda yaşananları Charlorie Marchien-au-Pont Alaaddin Cami yetkililerinden Muhammet Karaosman şöyle anlattı "Ben gece sesleri duydum ışığı yakıp dışarı çıktığımda bir ambulans sesi vardı ve bunla birlikte Caminin yanından bir arabanın uzaklaştığını gördüm. Caminin hemen yanında olduğum için Camiye gidip baktım Türk ve Belçika bayrağı yerde yırtılmış şekilde gördüm. Bayrak direkleri yamıltılmış, biride kırılmıştı. Sanırım ambulans sesini polis sreni sanarak kaçtılar. Hemen polisi aradım ve polis gelerek tutanak tuttu" dedi.

BU 4. SALDIRI
Aladdin cami derneği yönetim kurulu üyelerinden Cafer Ulusoy "Ben duyduğumda hemen camiye geldim, polisler geldi gereken raporu tuttu. Bizim Aladdin camimize dördüncü saldırı, bir kurşunlama oldu, bir halılar yakıldı, Halılar çalındı ve bu saldırı oldu" dedi.

Belçika'da Türk camisine düzenlenen saldırıyı Belçika Diyanet Vakfı kınadı. Belçika Diyanet Vakfı Basın sözcüsü Çoşkun Beyazgül "Geçtiğimiz gece Marchienne-au-Pont Alaaddin Camiine kimliği belirsiz kişi veya kişilerce saldırı düzenlenmiş olmasından dolayı derin üzüntü içerisindeyiz. Avrupa'nın göbeğinde yapılmış olan bu saldırıyı şiddetle kınıyoruz. Şu günlerde Avrupa'nın boğuştuğu ekonomik krizin toplumda sosyal bir krize dönüşmemesi ve bu tarz olayların tekrarlanmaması için gerekli her türlü adımın atılmasını önemli buluyoruz. Norveçte meydana gelen ve yürekleri dağlayan saldırıların yaygınlaşma ihtimalinden endişe duyarak yetkililerden gerekli önlem ve tedbirlerin alınmasını bekliyoruz" diyerek bir kınama mektubu yayınladı.

Ender Duruel - Belçika / DHA

Minaret Bulgaria

Няма коментари:

Публикуване на коментар


Апелативният съд обяви за главен мюфтия Мустафа Алиш Хаджи - 20 април 2011 г.

Web Portal Turkey


СОДУ "Нювваб" гр. Шумен

Последователи