Kur’an-ı kerim (sesli ve yazılı)

Тhe voice of minaret

Тhe voice of minaret
Тhe voice of minaret
AL JAZEERA TV,ONLINE HERE !!!

evet

Minaret news,BG

Тhe voice of minaret

Тhe voice of minaret
Тhe voice of minaret

вторник, март 15, 2011

Сентенции

"Никой не е истински вярващ,ако не желае за брат си същото,което желае за себе си."

"Просветлете сърцата си с глад и полагайте усилия да надвиете себичността си с глад и жажда;продължавайте да хлопате на райските порти с глад."

"Да зачетеш възрастния значи да се отнесеш почтително към Бога."

"Има небесни награди за всяка добрина,проявена към едно животно."

"Бог е красив и обича красотата."

"Благотворителността е дълг на всеки мюсюлманин.Ако някой няма средства за това,нека свърши добро дело или се въздържи от лошо.Това е неговата благотворителност."

"Когато погребална носилка мине край теб,все едно дали носят юдеин,християнин или мюсюлманин,стани на крака."

"Бог е чист и обича чистотата и чистоплътността."

"Най-добрият джихад е победата над самия себе си."

"Небето лежи в краката на майките."

"Ключът към рая е молитвата."

Бог е казал:"Аз оправдавам вярата на всеки,който я влага в Мен,и Аз съм с него и до него,когато той Ме помни."

Сърцето на исляма,Саийд Хусайн Наср / Минаре България

Няма коментари:

Публикуване на коментар


Апелативният съд обяви за главен мюфтия Мустафа Алиш Хаджи - 20 април 2011 г.

Web Portal Turkey


СОДУ "Нювваб" гр. Шумен

Последователи